Strona główna1 » FAQ
Kategorie
Kontakt
  • P.H.U. Bazarek
    Arkadiusz Szewczyk
    NIP: 7352796846
  • E-mail:biuro@bazarek-deco.com.pl
  • Telefon18 33 21 637 - pierwszy kontakt
    791 461 779
  • Godziny działania sklepu24h na dobę, a pracujemy codziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00
Certyfikaty
  • regulamin sklepu internetowego
  • certyfikat polski produkt
Systemy płatności
  • PayU
  • PayU Płacę później
  • PayPal
  • Przelewy24
  • PayU Raty
Waluta
Chmura tagów

FAQ


REJESTRACJA
 
Jak założyć konto w sklepie? Aby założyć konto w naszym sklepie internetowym należy kliknąć "Załóż konto" 



Następnie uzupełnij wszystkie niezbędne dane takie jak imię, nazwisko, dokładny adres do wysyłki, numer telefonu kontaktowy, adres email na który ma być założone konto oraz hasło dostępu. Jeśli chcesz założyć konto firmowe zaznacz "firma" i uzupełnij dodatkowe dane, czyli nazwę firmy oraz nr NIP. Po uzupełnieniu danych zaznacz obowiązkowe checkboxy (te z czerwoną gwiazdką) i kliknij "Utwórz konto"


Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie to na swój adres email podany podczas uzupełniania danych otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji oraz hasłem dostępu do konta. 
Czy trzeba się rejestrować żeby złożyć zamówienie? Nie ma takiej potrzeby. Aby złożyć zamówienie bez rejestracji konta trzeba najpierw dodać produkty do koszyka, po czym mając już wszystkie potrzebne produkty należy przejść do koszyka, uzupełnić wszystkie potrzebne dane, czyli wybrać sposób dostawy oraz formę płatności, następnie podać dane adresowe i nie zaznaczając "Chcę założyć konto w sklepie" przejść do potwierdzenia zamówienia które jest poniżej. 
Jakie otrzymam korzyści z zarejestrowanego konta? Korzyści jest kilka:
  • jeśli wiesz że będziesz u nas robić zakupy częściej to nie trzeba będzie za każdym razem podawać danych do wysyłki czy faktury
  • możesz dodać produkty, które najczęściej kupujesz do schowka, dzięki czemu za każdym razem szybko je znajdziesz
  • otrzymasz automatyczne rabaty na wszystkie produkty z kategorii “Przedmioty do decoupage”. Informację o aktualnych progach rabatowych znajdziesz tutaj.
  • będziesz mieć wgląd do wszystkich swoich poprzednich zamówień, kiedy konkretnie i co było zamawiane oraz sprawdzisz status swojego aktualnie realizowanego zamówienia
  • możesz dodać do swojego konta dodatkowe adresy do wysyłki. Opcja ta świetnie się sprawdza kiedy chcesz otrzymywać swoje przesyłki na różne adresy.
  • W prosty i szybki sposób złożysz reklamację na produkty oraz sprawdzisz wszystkie swoje zgłoszenia
Jak zmienić dane podane podczas rejestracji? Aby zmienić dane podane podczas rejestracji należy najpierw zalogować się na swoje konto, następnie kliknąć "Panel klienta" (na górze obok wyszukiwarki). Będąc już w panelu klienta wejdź w "Moje dane". Tutaj możesz zmienić wszystkie dane adresowe. Możesz również zmienić hasło do swojego konta. W tym celu pod "Moje dane" jest opcja "Zmiana hasła", aby je zmienić należy najpierw podać stare hasło, czyli to którego obecnie używasz do logowania a następnie wpisać nowe. 
Zapomniałem hasła do konta, jak je odzyskać? W celu odzyskania hasła do swojego konta przejdź do zakładki logowania, następnie w polu "Odzyskiwania hasła" wpisz email podany podczas rejestracji konta. 


Na podany adres adres email otrzymasz automatycznie wiadomość z wygenerowanym losowo nowym hasłem. Możesz je sobie zmienić logując się do swojego panelu klienta. 
Czy warto zapisać się do newslettera? Zapisując się do naszego newslettera otrzymasz jednorazowo 10% rabatu na cały asortyment, kod z rabatem nie ma terminu ważności, więc możesz wykorzystać go w dowolnej chwili. Co jakiś czas otrzymasz od nas wiadomość z promocjami, informacją o nowościach w produktach, itp. Obiecujemy nie spamować, na 100% nie będziesz otrzymywać od nas masy niepotrzebnych wiadomości - sami nie lubimy spamu. 
Obiecujemy również że adres email będzie bezpieczny, nie zostanie on sprzedany innym firmom które ubielbiają spam i z niego żyją. 


ZAMÓWIENIA
 
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? Zamówienie najlepiej składać przez sklep, poprzez dodanie produktów do koszyka, podanie danych adresowych i potwierdzeniu zamówienia. Na poniższym filmie możesz zobaczyć krok po kroku jak wygląda składanie zamówień.

Możesz je również złożyć przez emaila, według poniższego wzoru:
nr katalogowy produktu x ilość sztuk 
Imię i Nazwisko
ulica lub nazwa miejscowości jeżeli nie ma ulicy, nr budynku / nr mieszkania (o ile jest wymaga tego doręczenie przesyłki)
kod pocztowy
miejscowość
nr. telefonu kontaktowego
forma płatności 
forma wysyłki 
dane do faktury jeżeli jest potrzebna
+ ewentualne uwagi do zamówienia

Po otrzymaniu zamówienia drogą emailową zostanie ono wprowadzone przez nas do sklepu, po czym na emaila otrzymasz potwierdzenie zamówienia. 
Czy mogę zamówić przez telefon? Na chwilę obecną nie przyjmujemy zamówień przez telefon, ale być może w niedalekiej przyszłości uruchomimy taką opcję :)
Jaki jest czas realizacji zamówienia? Zamówienia na produkty do decoupage w większości przypadków realizujemy do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty , z zamówieniami hurtowymi schodzi nam troszkę dłużej, ale staramy się nie przekraczać 7 dni roboczych.
Czas realizacji zamówień pamiątek regionalnych zależny jest kilku rzeczy:
  • czy pamiątki będą miały swoje indywidualne zdjęcia (zamawiamy je z profesjonalnego studia fotograficznego więc czas oczekiwania na nie to ok 5 dni)
  • co konkretnie jest zamówione
  • jaka ilość
  • w jakim okresie roku. 
Jeśli chcesz złożyć duże zamówienie na pamiątki na sezon letni zachęcamy by nie czekać do ostatniej chwili a zamawiać je z kilkunasto dniowym wyprzedzeniem. 
Chcę kupić większą ilość produktów, czy otrzymam rabat? Obecnie w sklepie obowiązują progi rabatowe, z którymi można zapoznać się tutaj 
Czy rabaty sumują się? Z progami rabatowymi sumuje się tylko i wyłącznie rabat uzyskany za zapis do naszego newslettera. Wszystkie inne nie sumują się. 
Czy mogę anulować zamówienie? Tak, o ile zamówienie nie zostało już wysłane :) 
Złożyłem zamówienie i je opłaciłem, czy mogę jeszcze domówić produkty? Tak, bez problemu można domówić produkty, wystarczy się z nami skontaktować emailowo i o tym poinformować. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, wówczas proszę złożyć drugie zamówienie na produkty które chce się domówić, w dostawie wybrać "Odbiór osobisty" a w komentarzu do zamówienia napisać numer poprzedniego zamówienia, do którego ma być ono dołączone. 
Gdzie sprawdzić status zamówienia? Status zamówienia można sprawdzić klikająć w link podpisany "Szczegóły zamówienia" otrzymany w potwierdzeniu złożenia zamówienia. 
Czy wystawiacie faktury? Tak, wystawiamy faktury zwolnione z VATu, jesteśmy ryczałtowcami. 
Potrzebuję na fakturze dane Odbiorcy i Nabywcy, czy jest taka możliwość? Oczywiście, poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia lub emailowo, wystawimy fakturę na której będzie zarówno nabywca jak i odbiorca/płatnik.
Czy mogę przyjechać do siedziby firmy i kupić towar na miejscu? Niestety nie. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. 
Czy mogę odebrać towar i zapłacić osobiście w siedzibie firmy? Tak, pod warunkiem że wcześniej zostanie złożone zamówienie w sklepie internetowym. Musimy je przygotować do odebrania. Odbierając towar osobiście można płacić tylko gotówką.
W jaki sposób złożyć zamówienie łączone ze sklepem Drewutnia-Deco? Żeby zamówienie z obu firm wysłać w jednej przesyłce należy w naszym sklepie złożyć zamówienie i opłacić wraz z kosztami wysyłki, dodając w komentarzu do zamówienia informację że ma być połączone z Drewutnią, następnie w sklepie Drewutnia-Deco złożyć drugie zamówienie i opłacić je na ich dane, tylko bez kosztów wysyłki i również podać informację że ma być wysłane razem z zamówieniem ze sklepu Bazarek-Deco. 


PRODUKTY
 
Czy produkt jest dostępny? Jesli możesz dodać produkt do koszyka to tak, jest on dostępny. Jeśli chcesz zamówić większą ilość danego produku ale otrzymujesz informację że nie ma go tyle na magazynie to napisz do nas emaila, zweryfukujemy czego konkretnie brakuje i zaktualizujemy stany magazynowe. 
Czy można zrobić produkty w innym rozmiarze? W większości przypadków tak, można zrobić produkt w innym rozmiarze, aczkolwiek w przypadku bardziej złożonych projektów może się okazać że musi być do tego zamówiona konkretna ilość produktów. Na przeróbki potrzeba czasu i na mniejszą ilość czasami jest to po prostu nieopłacalne. 
Czy wykonujecie grawer na produktach? Tak, wykonujemy grawer na różnych produktach, również jako grawer indywidualny. 
Ile kosztuje grawer? Grawer kosztuje ok. 0,10zł za 1cm kwadratowy aczkolwiek jego cena może się trochę różnić w zależności od tego co konkretnie ma byc grawerowane oraz na czym. W celu uzyskania konkretnej wyceny napisz do nas na emaila biuro@bazarek-deco.com.pl z zapytaniem o wycenę. Nie zapomnij podesłać informacji co konkretnie ma być wygrawrowane, jak duży chcesz grawer oraz jaką ilość potrzebujesz.  
Czy wykonujecie indywidualne projekty? Oczywiście że tak, robimy ich bardzo dużo. Koszt wykonania indywualnego projektu zależny jest od tego jak bardzo będzie on złożony. 
Na jaki adres przesłać swój projekt do wykonania? Jeśli masz swój projekt i chcesz żebyśmy go zrealizowali, podeślij go do nas na biuro@bazarek-deco.com.pl Projektów indywidualnych nie wystawiamy na dalszą sprzedaż. Są robione tylko i wyłącznie dla Ciebie. 
Co to znaczy “produkty do własnoręcznego montażu”? Informacja "produkt do własnoręcznego montażu" oznacza że składa się on z kilku części i każda jest osobno, trzeba je sobie skleić. 
Kupiłem produktu to własnoręcznego montażu, ale dziury mają za duże luzy i ozdoba nie stoi stabilnie, dlaczego? Produkty do decoupage nie są gotowymi produktami, już końcowymi tylko takimi które się ozdabia, maluje czy wykleja. Luz jest zrobiony po to by po ozdobieniu można było go bez problemu złożyć, wsunąć elementy bez zdzierania farby, którą są pomalowane. Jeżeli elementy do malowania były by "na wcisk" tak żeby się nie rozkładały to po ich pomalowaniu nie było by możliwości ich złożenia a z doświadczenia wiemy że zdecydowanie wygodniej jest je pomalować przed złożeniem :) Jeśli chcesz złożyć ozdobę bez jej dekorowania to polecamy składać dająć po kropelce kleju do drewna.  
Czym można ozdobić produkty z Waszego sklepu? Produkty można ozdabiać praktycznie wszystkim, w końcu są do produkty do decoupage :) Wyklejanie serwetkami, malowanie farbami akrylowymi czy plakatowymi nie jest im straszne. W naszym blogu znajdziesz różne informacje o tym jak można ozdabiać produkty ze sklejki. 


PŁATNOŚCI I WYSYŁKI
 
Jakie są dostępne formy płatności? Płatności można dokonać za pośrednictwem PayU, Przelewy24, PayPal, płacąć przy odbiorze kurierowi lub listonoszowi albo wykonująć tradycyjny przelew bankowy. 
Jakie są formy wysyłki? Towar wysyłamy:
  • listem poleconym priorytetowym
  • paczką pocztową priorytetową 
  • kurierem dpd
Czy wysyłacie za pobraniem? Tak wysyłamy przesyłki pobraniowe zarówno kurierem DPD jak i Pocztą Polską.
Jaki jest koszt wysyłki? Koszt wysyłki zależy jest od wagi zamówienia. Dokładną kwotę można sprawdzić dodająć produkty do koszyka, system wówczas sam wyliczy odpowiednie koszty wysyłki na podstawie ich wagi. 
 
Na jakie dane dokonać wpłaty za zamówienie? Dane do przelewu na które można dokonać wpłaty to:
Arkadiusz Szewczyk
Sromowce Niżne
ul. Pienińska 36
34-443 Sromowce Wyżne

Bank Spółdzielczy
48 8817 0000 3002 0207 1057 0001
w tyule proszę wpisać nr zamówienia. 
W jakiej walucie można zapłacić za towar? Na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia można płacić w każdej walucie, trzeba jednak doliczyć 20zł do wartości zamówienia za przewalutowanie. Płacąc za pośrednictwem PayPal wpłaty można dokonać w każdej walucie. 
Czy wysyłacie za granicę? Tak, wysyłamy również za granicę. Koszt wysyłki za granicę możesz sprawdzić dodająć produkty do koszyka i wybierająć odpowiedni kraj dostawy. 
Czy można zamówić do paczkomatów? Niestety nie wysyłamy przesyłek do paczkomatów. 


PAMIĄTKI REGIONALNE
 
W jaki sposób zamówić pamiątki? Zamówienie najlepiej składać przez sklep, poprzez dodanie produktów do koszyka, podanie danych adresowych i potwierdzeniu zamówienia. Na poniższym filmie możesz zobaczyć krok po kroku jak wygląda składanie zamówień.

Możesz je również złożyć przez emaila, według poniższego wzoru:
nr katalogowy produktu x ilość sztuk (minimum 5 szt ze wzoru)
Nazwa miejscowości na jaką mają być zrobione pamiatki


Imię i Nazwisko
ulica lub nazwa miejscowości jeżeli nie ma ulicy, nr budynku / nr mieszkania (o ile jest wymaga tego doręczenie przesyłki)
kod pocztowy
miejscowość
nr. telefonu kontaktowego
forma płatności 
forma wysyłki 
dane do faktury jeżeli jest potrzebna
+ ewentualne uwagi do zamówienia
Prosimy również o przesłanie swoich zdjęć jeśli będą potrzebne w zamówieniu. 

Po otrzymaniu zamówienia drogą emailową zostanie ono wprowadzone przez nas do sklepu, po czym na emaila otrzymasz potwierdzenie zamówienia. 
Czy można zamówić pamiątki na inną miejscowość niż jest na zdjęciu? Tak. Nazwa miejscowości która jest na zdjęciach jest tylko przykładowa, to samo tyczy się zdjęć. Każdy wzór przerabiamy wedle potrzeb klienta. 
Szukam pamiątek z motywem morskim, jak można je odfiltrować? Wystarczy kliknąć na poniższy baner :)
Jaki rozmiar mają pamiątki? Dokładny rozmiar każdej pamiatki jest podany w karcie produktu w opisie lub zakładce "Dane techniczne"
Które pamiątki regionalne najlepiej się sprzedają? Nie ma na to pytanie odpowiedzi. Po kilkunastu latach sprzedawania pamiatek wiemy że w każdej miejscowości dobrze sprzedaje się coś innego. W jednym miejscu będa się np. świetnie sprzedawały aniołki a w miejscowości obok, np. 2 km dalej aniołki nie będą się sprzedawały w ogóle. 
Czy mogę zwrócić towar jeśli go nie sprzedam? Niestety nie ma takiej możliwości. Pamiątki są zawsze robione na indywidualne zamówienia a takie nie podlegają zwrotom. 

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, którego tutaj nie ma, napisz do nas przez kontakt odpowiemy na wszystkie pytania w możliwie najkrótszym czasie lub zadzwoń na 791 461 779 / 18 33 21 637
Przejdź do strony głównej
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ 10% RABATU NA ZAKUPY
Dlaczego warto się zapisać ?
  • rabat 10% na zakupy ważny bezterminowo *
  • jako pierwszy dowiesz się o nadchodzących promocjach
  • informacje o nowościach w sklepie
  • inspiracje, porady oraz wiadomości ze świata decoupage
ZAPISZ SIĘ I ODBIERZ RABAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Brak zgody na otrzymywanie informacji handlowych oraz przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zapisanie do newslettera
* rabat jest jednorazowy i obejmuje cały asortyment sklepu bazarek-deco.com.pl
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl