W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? |
Zamówienie najlepiej składać przez sklep, poprzez dodanie produktów do koszyka, podanie danych adresowych i potwierdzeniu zamówienia. Na poniższym filmie możesz zobaczyć krok po kroku jak wygląda składanie zamówień.
Możesz je również złożyć przez emaila, według poniższego wzoru:
nr katalogowy produktu x ilość sztuk
Imię i Nazwisko
ulica lub nazwa miejscowości jeżeli nie ma ulicy, nr budynku / nr mieszkania (o ile jest wymaga tego doręczenie przesyłki)
kod pocztowy
miejscowość
nr. telefonu kontaktowego
forma płatności
forma wysyłki
dane do faktury jeżeli jest potrzebna
+ ewentualne uwagi do zamówienia
Po otrzymaniu zamówienia drogą emailową zostanie ono wprowadzone przez nas do sklepu, po czym na emaila otrzymasz potwierdzenie zamówienia. |
Czy mogę zamówić przez telefon? |
Na chwilę obecną nie przyjmujemy zamówień przez telefon, ale być może w niedalekiej przyszłości uruchomimy taką opcję :) |
Jaki jest czas realizacji zamówienia? |
Zamówienia na produkty do decoupage w większości przypadków realizujemy do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty , z zamówieniami hurtowymi schodzi nam troszkę dłużej, ale staramy się nie przekraczać 7 dni roboczych.
Czas realizacji zamówień pamiątek regionalnych zależny jest kilku rzeczy:
- co konkretnie jest zamówione
- jaka ilość
- w jakim okresie roku.
- ile zamówień mamy wcześnie do zrealizowania
Jeśli chcesz złożyć duże zamówienie na pamiątki na sezon letni zachęcamy by nie czekać do ostatniej chwili a zamawiać je z kilkunasto dniowym wyprzedzeniem. |
Chcę kupić większą ilość produktów, czy otrzymam rabat? |
Napisz do nas w tej sprawie, to zobaczymy czy damy radę do Twojego udzielić rabatu |
Czy rabaty sumują się? |
Z progami rabatowymi sumuje się tylko i wyłącznie rabat uzyskany za zapis do naszego newslettera. Wszystkie inne nie sumują się. |
Czy mogę anulować zamówienie? |
Tak, o ile zamówienie nie zostało już wysłane :) |
Złożyłem zamówienie i je opłaciłem, czy mogę jeszcze domówić produkty? |
Tak, bez problemu można domówić produkty, wystarczy się z nami skontaktować emailowo i o tym poinformować. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, wówczas proszę złożyć drugie zamówienie na produkty które chce się domówić, w dostawie wybrać "Odbiór osobisty" a w komentarzu do zamówienia napisać numer poprzedniego zamówienia, do którego ma być ono dołączone. |
Gdzie sprawdzić status zamówienia? |
Status zamówienia można sprawdzić klikając w link podpisany "Szczegóły zamówienia" otrzymany w potwierdzeniu złożenia zamówienia. |
Czy wystawiacie faktury? |
Tak, wystawiamy faktury zwolnione z VATu, jesteśmy ryczałtowcami. |
Potrzebuję na fakturze dane Odbiorcy i Nabywcy, czy jest taka możliwość? |
Oczywiście, poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia lub emailowo, wystawimy fakturę na której będzie zarówno nabywca jak i odbiorca/płatnik. |
Czy mogę przyjechać do siedziby firmy i kupić towar na miejscu? |
Niestety nie. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. |
Czy mogę odebrać towar i zapłacić osobiście w siedzibie firmy? |
Tak, pod warunkiem że wcześniej zostanie złożone i opłacone zamówienie w sklepie internetowym. Musimy je przygotować do odebrania. |