I. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz.827)
Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na
odległość, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się tutaj
II. PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI
1. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana na adres Firmy „ARKADIUSZ
SZEWCZYK”, z siedzibą przy ul. Pienińskiej 36, Sromowce Niżne, 34-433 Sromowce Wyżne.
2. Reklamowany towar powinien zostać przesłany w opakowaniu, które musi gwarantować
odpowiednią ochronę podczas transportu.
3. Do reklamowanego towaru powinien zostać dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną
sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak
najbardziej dokładny.
4. Koszty wysyłki i ubezpieczenia reklamowanego towaru ponosi klient.
5. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6. Sklep Internetowy poinformuje kupującego, o uwzględnieniu, względnie odrzuceniu
reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki reklamacyjnej.
7. Reklamowany towar jest odsyłany klientowi w terminie 7 dni od rozpatrzenia
reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa Sklep Internetowy.
Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa klient.