Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Schowek0
Twój schowek jest pusty
Strona główna » Warunki odstąpienia od umowy
Kategorie

Warunki odstąpienia od umowy

I. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.  Zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz.827)
Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na
odległość, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się tutaj

II. PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

1. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana na adres Firmy „ARKADIUSZ
SZEWCZYK
”, z siedzibą przy ul. Pienińskiej 36, Sromowce Niżne, 34-433 Sromowce Wyżne.

2. Reklamowany towar powinien zostać przesłany w opakowaniu, które musi gwarantować
odpowiednią ochronę podczas transportu.

3. Do reklamowanego towaru powinien zostać dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną
sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak
najbardziej dokładny.

4. Koszty wysyłki i ubezpieczenia reklamowanego towaru ponosi klient.

5. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. Sklep Internetowy poinformuje kupującego, o uwzględnieniu, względnie odrzuceniu
reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki reklamacyjnej.

7. Reklamowany towar jest odsyłany klientowi w terminie 7 dni od rozpatrzenia
reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa Sklep Internetowy.
Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa klient.


Przejdź do strony głównej
Payu
Paypal
Przelewy24
Raty Payu
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu