» Regulamin

Kontakt

  • P.H.U. Bazarek
    Arkadiusz Szewczyk
    NIP: 7352796846
  • E-mail:biuro@bazarek-deco.com.pl
  • Telefon18 33 21 637 - pierwszy kontakt
    791 461 779
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Certyfikat Polski Produkt

  • certyfikat polski produkt

Systemy płatności

  • PayU
  • PayPal
  • Przelewy24

Waluta

Chmura tagów

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Regulamin

 
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
 BAZAREK-DECO.COM.PL

  
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.    Usługodawcą prowadzącym sklep internetowy dostępny pod adresem 
internetowym  www.bazarek-deco.com.pl zwanym dalej „Sklepem Internetowym“ lub „Sklepem“ jest  Firma ARKADIUSZ SZEWCZYK, z siedzibą przy ul. Pienińskiej 36, Sromowce Niżne, 34-433 Sromowce Wyżne, posiadająca nr  NIP: 7352796846 oraz nr statystyczny  REGON: 122961995,  zwana dalej „Sprzedającym“.
2.    Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem witryny internetowej www.bazarek-deco.com.pl
3.    Przed złożeniem zamówienia w Sklepie, Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z  zapoznaniem się przez Klienta z  Regulaminem i zaakceptowaniem jego postanowień w brzmieniu z  dnia złożenia zamówienia.

 
II. DEFINICJE
  
1. Następujące wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie określone poniżej:
a) Sklep – internetowa platforma sprzedaży Towarów na zasadach określonych w Regulaminie, działająca pod adresem  www.bazarek-deco.com.pl
b) Klient – osoba fizyczna lub prawna, która zarejestrowała Konto w Sklepie albo dokonała zamówienia poprzez Formularz Zamówień.
c) Konto – przypisany Klientowi login oraz wybrane przez Niego hasło umożliwiające: dokonywanie zamówień bez każdorazowego wypełniania Formularza Zamówień, podgląd historii zamówień zmianę podanych danych oraz możliwość zbierania punktów za zakupy wykonane w sklepie.
d) Towar – produkt, którego zakup jest możliwy poprzez Sklep.  
e) Formularz Zamówień – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca Klientowi zakup Towaru bez rejestracji Konta.  
g) Konsument – osoba fizyczna nabywająca Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 
III. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

1. W Sklepie prowadzona jest sprzedaż Towarów przy wykorzystaniu sieci Internet.
2. Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez stronę internetową Sklepu:  www.bazarek-deco.com.pl  przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
3. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien dokonać rejestracji w Sklepie lub podać swoje dane adresowe w Formularzu Zamówień.
4. Warunkiem złożenia zamówienia jest zgoda Klienta na treść regulaminu, a także podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
5. W celu złożenia zamówienia Klient powinien dokonać wyboru zamawianego Towaru poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka. W trakcie składania zamówienia do momentu naciśnięcia przycisku „zamawiam i płacę" Klient ma możliwość modyfikacji zarówno w zakresie wprowadzonych danych jak i wybranych towarów. Ponadto Klient obowiązany jest do wyboru sposobu dostawy oraz płatności.
8. Złożone zamówienia widoczne są w „historii zamówień'" w zakładce „moje konto" dostępnej na stronie internetowej Sklepu dla Klientów posiadających Konto.
9. Klient ma możliwość weryfikacji, zmiany oraz anulowania złożonego zamówienia do momentu realizacji zamówienia, poprzez kontakt z obsługą Sklepu pod numerem telefonu 183321637, 791461779 lub drogą elektroniczną na adres  biuro@bazarek-deco.com.pl
10. Zamówienie jest realizowane przez Sklep w terminie do 72 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie Sklepu. Zamówienia hurtowe mogą być realizowane przez Sklep przez czas do 7 dni roboczych od momentu  zaksięgowania pieniędzy na koncie Sklepu. Oznacza to że w tym terminie zamówiony towar jest przekazywany podmiotowi odpowiedzialnemu za dostawę.  Jeżeli klient chce aby towar został wysłany do niego szybciej na adres  może przesłać potwierdzenie wykonania przelewu.
11. Realizacja zamówień odbywa się wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w okolicach godziny 13, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
12. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Klienta Sklep zawiadomi o tym Klienta w terminie nieprzekraczającym 30 dni od zawarcia umowy oraz zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną. Zawiadomienie to zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail.

 
IV. CENA I SPOSÓB ZAPŁATY

1. Ceny towarów nie zawierają podatku VAT. Ceny są wyrażone w złotych polskich.
2. Cena wskazana przy każdym Towarze jest wiążąca od chwili złożenia zamówienia.
3. Informacja o koszcie dostawy jest publikowana w trakcie składania zamówienia. Koszt dostawy jest doliczany do ceny zamawianego produktu.
4. Koszt dostawy nie jest wliczany w cenę zamówienia i nie może być uwzględniony przy wystawianiu faktury VAT za opłacone zamówienie.
5. Całkowita wartość zamówienia jest wskazana po wybraniu przez Klienta Towaru oraz sposobu dostawy.
6. Do każdego zakupu może zostać dołączony dowód zakupu. 
7. Klient ma możliwość uiszczenia ceny według swojego wyboru:
a) przy odbiorze przesyłki- za pobraniem
b) poprzez tradycyjny przelew bankowy lub pocztowy na numer konta 48 8817 0000 3002 0207 1057 0001
c) za pomocą platformy płatniczej PayPal, doliczane jest 3,3% wartości zamówienia plus 0.80zł,
d) za pomocą platformy płatniczej PAYU i karta kredytowa, doliczane jest 2,5% wartości zamówienia plus 0.35zł,
e)za pomocą serwisu Przelewy24.pl, przelew i karta kredytowa, doliczane jest 1,8% wartości zamówienia
8. Klient który posiada zarejestrowane konto na platformie sklepu, za każdy towar zakupiony otrzymuje punkty. Klient może jednorazowo zapłacić za część swoich zakupów 2 000 punktów, które stanowią równowartość 40zł.

 
V.  DOSTAWA

1. Czas dostawy jest zależny od wyboru przewoźnika 
2. Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłek przez przewoźnika. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
4. Dostawa zamówionych towarów odbywa się poprzez firmę kurierską FedEx - koszt wysyłki wynosi 18zł, Pocztą Polską przesyłka listowa polecona priorytetowa 14,50zł. Koszt dostawy może być wyższy, jeżeli klient zamówi towar z  metodą płatności za pobraniem. Koszt przesyłki za pobraniem z płatnością przy odbiorze wynosi 19,70zł lub może być wyższy w zależności od wagi przesyłki. Klient może również odebrać zamówiony towar osobiście w siedzibie Sprzedającego.
5.Jeżeli wartość zamówionych towarów przekroczy 300zł, koszt wysyłki wynosi 0 zł. Nie dotyczy to przesyłek za pobraniem, oraz przesyłek zagranicznych. Koszt wysyłki jest darmowy tylko wtedy jeżeli klient wcześniej wpłaci pieniądze za zamówiony towar na konto sklepu.
6.Towar jest dostarczany na adres Klienta wskazany w zamówieniu.

 
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.   Zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się na stronie sklepu www.bazarek-deco.com.pl

 
VII. PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

1.      Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana na adres Firmy ARKADIUSZ SZEWCZYK”, z siedzibą przy ul. Pienińskiej 36, Sromowce Niżne, 34-433 Sromowce Wyżne.
2.    Reklamowany towar powinien zostać przesłany w opakowaniu, które musi gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
3.    Do reklamowanego towaru powinien zostać dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny.
4.    Koszty wysyłki i ubezpieczenia reklamowanego towaru ponosi klient. 
5.    Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6.    Sklep Internetowy poinformuje kupującego, o uwzględnieniu, względnie odrzuceniu reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki reklamacyjnej.
7.    Reklamowany towar jest odsyłany klientowi w terminie 7 dni od rozpatrzenia 
reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa Sklep Internetowy. Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa klient.

 
VIII. ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

1. Klient - osoba fizyczna w chwili składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez sklep Internetowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Udostępnione dane osobowe są przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży.

 
IX.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05.2016 r.
2. Sklep Internetowy ma prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dniu umieszczenia zmienionego Regulaminu na witrynie www.bazarek-deco.com.pl
3. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
4. Regulamin niniejszy jest udostępniony kupującym nieodpłatnie za pośrednictwem witryny www.bazarek-deco.com.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl